Παιδάκια και πολιτική: Από τη Γιάννα του Ανδρέα στον Νικόλα του Σαμαρά

Αντώνης Σαμαράς, Πάνος Καμμένος, προεκλογικά τηλεοπτικά σποτ, παιδάκια και πολιτική.
Οι εκπρόσωποι του πολιτικού χώρου της χώρας μας έχουν κατά καιρούς χρησιμοποιήσει μικρά παιδιά στις καμπάνιες αλλά και στις δημόσιες εμφανίσεις τους και δη, προεκλογικά.
Οι γκουρού του πολιτικού μάρκετινγκ, γνωρίζοντας ότι μέσω της εικόνας ενός παιδιού μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση στο υποσυνείδητο του ψηφοφόρου και να σπείρεις με ευκολία φόβο ή ελπίδα, άρχισαν να χρησιμοποιούν την εικόνα τους από πολύ νωρίς.
Στο πρώτο της βίντεο για την φετινή εκστρατεία, η νέα δημοκρατία αποφάσισε να βάλει τον πρωθυπουργό να συνομιλήσει και να παίξει μπάλα με πιτσιρικάδες:
Ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να μην απαντήσει με ανάλογο τρόπο, αλλά την "πάσα" την πήρε ο Πάνος Καμμένος που επιστράτευσε τον μικρό Αλέξη και το τρενάκι του:

Αν πάμε στις εκλογές του 2012 θα βρούμε το παρακάτω σποτ. Ήταν 5 Ιουνίου του 2012 όταν η Νέα Δημοκρατία κοινοποίησε ένα βίντεο με φόντο ένα σχολείο και έναν καθηγητή που δεν μπορεί να απαντήσει στην πιο συνηθισμένη ερώτηση που κάνουν τα παιδιά: Γιατί δεν είμαστε στο Ευρώ!

Παρακάτω, ένα παιδί ντυμένο με "αισιόδοξα χρώματα", απλώνει τα χέρια και με αυτοπεποίθηση, ετοιμάζεται να βουτήξει στο... Ποτάμι.
  Στις 25 Μαΐου του 2014, η Ρένα Δούρου εμφανίστηκε να πανηγυρίζει τη νίκη της σηκώνοντας στην αγκαλιά της ένα μικρό κορίτσι.

Το μικρό κοριτσάκι με το ροζ φόρεμα δεν ήταν πάντως "διαφημιστικό τρικ", αλλά όπως είχε δηλώσει η περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου το γνωρίζει προσωπικά καθώς προέρχεται από μια οικογένεια που την στήριξε.
Το περιστατικό θύμισε πάντως σε πολλούς τον Αντρέα Παπανδρέου, όταν στην τελευταία του προεκλογική συγκέντρωση στις εθνικές εκλογές του 1985 είχε πάρει στην αγκαλιά του και χαιρετούσε το πλήθος ένα μικρό κοριτσάκι, τη Γιάννα, που του είχε προσφέρει ένα κόκκινο γαρύφαλλο.
Η μικρή Γιάννα που είχε εμφανιστεί τότε και στις αφίσες είχε ονομαστεί "Αλλαγούλα", από το σύνθημα του Ανδρέα Παπανδρέου "Αλλαγή".

Στην αφίσα του Συνασπισμού το 1990, κυριαρχεί η λέξη "Αριστερά" ως υπενθύμιση ιδεολογικής πολιτικής ταυτότητας, ενώ εισάγονται προβληματισμοί που συνοδεύονται με τις ανάγκες των καιρών για το περιβάλλον και πρωταγωνιστεί ένα νεογέννητο παιδάκι με τον πατέρα του:

  
ΝΔ το 1990:
 
Για την ιστορία:
Το κορίτσι που μαδά τη μαργαρίτα
Στην κοιτίδα του πολιτικού μάρκετινγκ,την Αμερική, δημιούργησαν, ίσως, το πιο διάσημο τέτοιου είδους προεκλογικό σποτ και μάλιστα πολύ νωρίς, στα χρόνια, ακόμη, της αθωότητας της τηλεόρασης, το 1964.
Το σποτ αποτελούσε μέρος της καμπάνιας του υποψηφίου προέδρου των Δημοκρατικών, Λίντον Τζόνσον και πρωταγωνίστρια ήταν ένα ξανθό κοριτσάκι.
Και κλείνουμε με την καλύτερη παρωδία του σποτ της Νέας Δημοκρατίας με τον μικρό Νικόλα:








Share on Google Plus

About Kostas Kostas

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.