Το ντέρμπι τελείωσε, ο αγώνας τώρα αρχίζει - του Τολη Χριστοφορακη

Ήταν το τελευταίο μεγάλο παιχνίδι της ποδοσφαιρικής σεζόν. Συνάμα, το πρώτο μετά τα νέα αυστηρά μέτρα που αποφάσισε η κυβέρνηση και τα οποία δυστυχώς για το ίδιο το ποδόσφαιρο, βρήκαν έδαφος εφαρμογής εξαιτίας κάποιων ανεγκέφαλων. Οπαδών και μη.
ΑΕΚ και Ολυμπιακός προσπάθησαν σε συνολικά 180 λεπτά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν παρακολουθήσαμε σούπερ θέαμα όμως η προσπάθεια των δύο ομάδων και στις δύο αναμετρήσεις κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Για την ακρίβεια μέχρι το προτελευταίο αφού η είσοδος ορισμένων ανεγκέφαλων – όπως τους χαρακτήρισε επίσημα η ΠΑΕ ΑΕΚ – οπαδών, οδήγησε στην οριστική διακοπή του αγώνα και τον τραυματισμό τριών ανδρών της ασφάλειας του γηπέδου.
Το τι οδήγησε σε αυτή τη συμπεριφορά τους μπορεί εύκολα να ερμηνευθεί κρίνοντας από τα βίντεο. Το γεγονός ότι ο Βίτορ Περέιρα φεύγει προς το μέρος τους για να πανηγυρίσει με χειρονομίες και δεν πηγαίνει να συγχαρεί τον παίκτη του, είναι η πιο λογική εξήγηση. Όμως αυτοί που τελικά «μπούκαραν» μέσα στο ταρτάν, είχαν ήδη μπει, πολύ πριν το γκολ του Ολυμπιακού. Ήταν ο λόγος για τον οποίο το ματς ξεκίνησε 8λεπτη καθυστέρηση αφού ο διαιτητής Χάρης Καλογερόπουλος ζητούσε την απομάκρυνσή τους. Ουσιαστικά αυτή δεν ήρθε ποτέ, έτσι όπως θα έπρεπε παρά τις ομολογουμένως επιτυχημένες σε μεγάλο βαθμό προσπάθειες της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Το ματς δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, ο Ολυμπιακός πήρε την πρόκριση, η ΑΕΚ θα τιμωρηθεί και περίπου 70,000 θεατές επέστρεψαν υπό καταρρακτώδη βροχή σπίτι τους έχοντας το παράπονο ότι δεν κατάφεραν να χειροκροτήσουν τους παίκτες τους. Εξαιτίας των ανεγκέφαλων οπαδών, εξαιτίας των ακραίων συμπεριφορών του Περέιρα, εξαιτίας της αρρωστημένης νοοτροπίας, εξαιτίας... εξαιτίας...εξαιτίας!
Η λογική «αυτά γίνονται παντού» δεν θα φέρει ποτέ τη λύση. Δεν θα δώσει ποτέ τη δυνατότητα στον αγνό Έλληνα φίλαθλο να πάρει το παιδί του, τη σύντροφό του, το φίλο του και να περάσει ευχάριστα κάποιες ώρες στο γήπεδο. Ας γίνει η αρχή τώρα. Ας είναι το τελευταίο μεγάλο παιχνίδι της χρονιάς, το πρώτο μιας νέας εποχής. Ομως να τιμωρηθούν όλοι. Όλοι όσοι προκάλεσαν τα επεισόδια και όσοι αποδειχθεί ότι προκάλεσαν αυτούς. Ψάχνουμε την ισονομία και όχι το ποιος είναι ο λιγότερο κακός οπαδός.
Το αγωνιστικό κομμάτι πέρασε όπως ήταν φυσιολογικό σε δεύτερη μοίρα. Ο Τραϊανός Δέλλας σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι έκανε ένα σημαντικό λάθος, το οποίο τελικά το πλήρωσε. Δεν κατάφερε να διαχειριστεί την απώλεια του Μάνταλου αφού επέλεξε σε εκείνο το σημείο του αγώνα να περάσει στο γήπεδο έναν επιθετικό και όχι έναν μέσο ή τον Κολοβέτσιο με μετατόπιση του Τζανετόπουλου στον άξονα προκειμένου η ΑΕΚ να μη χάσει τις ισορροπίες της.
Από την άλλη ο Ολυμπιακός στάθηκε τυχερός γιατί καλός δεν ήταν. Τυχερός όμως γιατί διαθέτει ορισμένους ποδοσφαιριστές που έχουν σπουδαίες ποδοσφαιρικές παραστάσεις. Σε όλο το δεύτερο ημίχρονο οι παίκτες του είχαν διακρίνει ότι ο Σοϊλέδης δεν μπορούσε να μαρκάρει τον Ντοσεβί και φόρτωναν συνέχεια το παιχνίδι από τη συγκεκριμένη πλευρά. Με πρωτεργάτη των Τσόρι, ο οποίος βρήκε βοήθειες από τον Κασάμι για να ελευθερωθεί στο χώρο, ο Ολυμπιακός έκανε το λογικό και κατάφερε να προκριθεί αλλά όχι να λύσει όλα του τα προβλήματα για το μέλλον.
Αν κάτι μας μένει από το ντέρμπι, είναι η συγκλονιστική στιγμή του Αραβίδη με τον Μανιάτη. Όταν όλοι οι ποδοσφαιριστές, προπονητές, παράγοντες, φίλαθλοι καταλάβουν ότι δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα παρά μόνο μία πρόκριση, τρεις βαθμούς ή έναν τίτλο, τότε όλα θα έχουν πάρει το δρόμο τους. Ας παραδειγματιστούν οι «άρρωστοι» από την τη συγκεκριμένη στιγμή. Υγιώς σκεπτόμενοι φίλαθλοι υπάρχουν ακόμα και στο τέλος αυτοί θα νικήσουν. Απλά δείξτε τους τη φωτογραφία ξανά και ξανά!


Πηγή: Το ντέρμπι τελείωσε, ο αγώνας τώρα αρχίζει | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr
Share on Google Plus

About typo spor

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου