Ντεμπούτο για το νέο... μποεμ ξενοδοχείο της Thomas Cook στην Ελλάδα

Ενα νέο brand ξενοδοχείων αφιερωμένο στον ήλιο και τη θάλασσα αλλά και το ''μποέμ πνεύμα'' λανσάρει η Thomas Cook, κάνοντας την αρχή από την Ελλάδα και ειδικότερα τη Ρόδο, το Μάϊο του 2016.
Το ''Casa Cook'' είναι το έκτο κατά σειρά brand για το γνωστό όμιλο, ο οποίος θέλει έτσι να συμπληρώσει περαιτέρω το υφιστάμενο χαρτοφυλάκιο των πέντε αλυσίδων του- SENTIDO, SunConnect, Sunwing, Sunprime και SmartLine.
Το νέο ξενοδοχείο ''Casa Cook''΄προβλέπεται να ανοίξει το Μάϊο του 2016 στα Κολύμπια της Ρόδου, στο πρώην Sunprime Resort White Pearl, 90 δωματίων, ενώ έως το καλοκαίρι του 2017 θα ακολουθήσουν δύο ή τρία ακόμη ξενοδοχείο κάτω από την ίδια ''ομπρέλα''.
Το κάθε δωμάτιο στο πρώην Sunprime Resort White Pearl θα ανακαινισθεί πλήρως και θα έχει άμεση πρόσβαση στην κεντρική ή σε ιδιωτική πισίνα. "Το Casa Cook έχει σχεδιαστεί ώστε να συνδυάζει τοπικά στοιχεία από τον ίδιο τον προορισμό αλλά και τις απαιτήσεις ενός σύγχρονου τρόπου ζωής, στοχεύοντας σε νέους, μοντέρνους ταξιδιώτες, που ζούν σε αστικά κέντρα και αναζητούν ισορροπία στην επαγγελματική και οικογενειακή τους ζωή", αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία. "Κάθε ξενοδοχείο Casa Cook θα διαθέτει μεμονωμένα επιλεγμένα έργα τέχνης και έπιπλα -αντίκες για να δημιουργήσετε μια χαλαρή ατμόσφαιρα και ένα κομψό «boho-chic" περιβάλλον".
Το νέο ξενοδοχείο της Ρόδου φέρει την υπογραφή του Γερμανού αρχιτέκτονα Michael Schickinger, και της σχεδιάστριας εσωτερικών χώρων Annabell Kutucu, που έχουν επιμεληθεί και το San Giorgio της Μυκόνου. Το Casa Cook της Ρόδου θα προσφέρει, μεταξύ άλλων, υπηρεσίες γιόγκα, πιλάτες, μασάζ και γυμναστήριο υψηλών προδιαγραφών, ενώ θα έχει και ποδήλατα στη διάθεση των πελατών του.
Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της Thomas Cook κ. Peter Fankhauser, με το νέο brand δίνεται η ευκαιρία στον όμιλο να στοχεύσει σε μία νέα κατηγορία πελατών, ενισχύοντας τις προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη του ομίλου.
Σημειωτέον ότι με την προσθήκη του Casa Cook, το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της ίδιας της Τhomas Cook θα περιλαμβάνει συνολικά 192 μονάδες, κυρίως με τις φίρμες Sentido και Smartline.
Ο όμιλος σε σχετική ανακοίνωσή του δίνει και μία πρώτη γεύση ως προς τις τιμές στους προορισμούς του για την επόμενη σεζόν: Ετσι, τα πακέτα για την Ελλάδα θα είναι ακριβότερα κατά 2%, για την Ισπανία θα παραμείνουν σταθερά, ενώ προχωρά και σε μειώσεις τιμών για προορισμούς όπως η Αίγυπτος και η Τουρκία (-3% αμφότερες) και η Βουλγαρία (-2%).
πηγη : newmoney.gr
Share on Google Plus

About typo spor

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου