Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν…Πως ο Παναθηναϊκός του καλοκαιριού "πλακώνεται" με τον Παναθηναϊκό του χειμώνα...

Μέχρι το τέλος της μεταγραφικής περιόδου είμαι βέβαιος ότι θα έχουν παρελάσει από το ρεπορτάζ του Παναθηναϊκού, καμιά πενηνταριά ποδοσφαιριστές εξ Ιταλίας…
Το τελευταίο 24ωρο διαβάσαμε για:
τον Ιταλό Αντόνιο Νοτσερίνο της Μίλαν, δεκάρι, 30 ετών
τον Ιταλό Σαμουέλε Λόνγκο της Ίντερ (δανεικός στη Φροζινόνε), επιθετικός, 23 ετών
τον Αλβανό Ρέι Μανάι της Ίντερ (δανεικός στη) επιθετικός, 18 ετών
τον Βενεζουελάνο Τζόζεφ Μαρτίνες της Τορίνο, επιθετικός, 22 ετών

Τις προηγούμενες ημέρες διαβάσαμε και για τον Παναγιώτη Κονέ της Μπολόνια, τον Ιμπραχίμα Εμπαγέ επίσης της Μπολόνια, τον Λορέντσο Κρισέτιγκ επίσης της Μπολόνια (!), τον Βαλέριο Βέρε της Ουντινέζε, αλλά και  τον Μάρκο Μότα που πρόλαβε και πήρε μεταγραφή για τη Γουότφορντ!

Το πρόβλημα για τον Παναθηναϊκό δεν είναι ότι ψάχνεται στην ιταλική αγορά, αλλά ότι το πλάνο του Ιανουαρίου «πλακώνεται» με το πλάνο του καλοκαιριού…

Διότι το καλοκαίρι ο ανεκπλήρωτος στόχος του Αναστασίου ήταν ένα σέντερ φορ, για να καλύπτει τις… απουσίες του Μπεργκ. Ήταν στο στόχαστρο, αλλά δεν αποκτήθηκε.
Όχι γιατί έγινε «κοκομπλόκο» με τον Βαγγέλη Μάντζιο, αλλά γιατί το ταμείο δεν μπορούσε να σηκώσει άλλη μεταγραφή, μετά το διπλό ευρωπαϊκό κάζο από Μπριζ και Γκαμπάλα.

Τώρα μαθαίνουμε ότι ο Στραματσόνι θέλει έναν περιφερειακό επιθετικό, στην περίπτωση που πουληθεί ο Καρέλης.
Οπότε με το σκεπτικό του… Αναστασίου, δεν θα λείπει ένας φορ, αλλά δύο, γιατί ο Καρέλης μπορούσε να ανταποκριθεί και στους δύο ρόλους. Ο νέος θα μπορεί;

Επίσης μαθαίνουμε και διαβάσουμε στα ιταλικά ΜΜΕ ότι ο Παναθηναϊκός ψάχνεται για ένα χαφ. Εάν είναι αριστερό χαφ – εξτρέμ, τότε ο Παναθηναϊκός θα έχει ενισχυθεί στις δύο πτέρυγες. Με Μπουμάλ και με τον «Ιταλό».

Τώρα για ποιο λόγο ο Παναθηναϊκός γύρισε τον κόσμο ανάποδα για να (ξανα)φέρει τον Μεχντί Αμπέντ, συμπαθάτε μας, δεν μπορούσε να απαντήσουμε…
Όπως και τον λόγο που έτρεξε να κλέψει αυτό το κελεπούρι τον Λουντ… Διότι πλέον είναι σ” ένα σύστημα που δεν έχουνε θέση…

Φυσικά υπάρχει και η περίπτωση, ο μέσος να έχει επιτελικές ικανότητες, αλλά τότε, αρχίζουν να μην βγαίνουν τα κουκιά… Ή για να το πούμε και αλλιώς, δεν υπάρχει θέση για τον Ζέκα!
Διότι στην τετράδα της μεσαίας γραμμής στο 4-4-2, ένας είναι ο αμυντικός χαφ (Εσιέν). Δεύτερος από δεξιά θα είναι ο Μπουμάλ, τρίτος ο επιτελικός εξ… Ιταλίας και τέταρτος ο αριστερός χαφ. Λέτε να δούμε αριστερό χαφ- εξτρέμ τον Ζέκα;

Εάν πάμε σε διάταξη 4-3-3, τότε η τριπλέτα της μεσαίας γραμμής θα αποτελείται από δύο χαφ (Εσιέν, Ζέκα, Αμπέντ, Λαγός) και ένα οκταροδεκάρι… Ας πούμε ότι θα είναι ο νέος εξ Ιταλίας.

Και στην τριάδα της επίθεσης, θα δούμε τον Μπεργκ, τον Μπουμάλ και προφανώς τον άλλο επιθετικό (τον περιφερειακό), που θα αγωνιστεί αριστερά.
Τώρα τι θα συμβεί στα ματς που θα λείπει ο Μπεργκ (και χωρίς τον Καρέλη). Ας ανάψουμε μια λαμπάδα στον Πέτριτς και ας περιμένουμε να κάνει ένα σούπερ τετράμηνο. Αλλιώς και αυτό το σχήμα θα είναι προβληματικό… Χωρίς φουνταριστό επιθετικό!!!
Η πλάκα είναι ότι στον Παναθηναϊκό προσπαθούν να μάς πείσουν ότι θα βγει η σεζόν με τον Εσιέν (αυτόν τον Εσιέν…), την ώρα που όλοι έχουν διαπιστώσει ότι ο Γκανέζος δεν είναι για πολλά πολλά.
Ωστόσο αυτή την ανορθογραφία, οι «πράσινοι» επιτελείς έχουν αποφασίσει να την βάλουν κάτω από το χαλάκι… Μήπως και γλιτώσουν το κεφάλι τους!

Μετά από όλα αυτά ο Παναθηναϊκός μοιάζει με το γιοφύρι της Άρτας. Ολημερίς το χτίζουνε και το βράδυ γκρεμίζεται…

ΥΓ. Η επιστροφή του Γιάννη Βονόρτα στο προπονητικό επιτελείο ήταν από τα «σιγουράκια» μετά την απόλυση του Αναστασίου. Βλέπετε ο «Ολλανδός» είχε ζητήσει να τον φάνε, αλλά ο Αλαφούζος που έβλεπε που πάει η δουλειά, τον είχε κρατήσει στο… μανίκι.
Και μόλις ζήτησε ο Στραματσόνι, έναν ακόμη βοηθό, τον έβγαλε…
πηγη :sportit.gr

Share on Google Plus

About typo spor

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου