FRESH LINE: Έμαθε στις Ρωσίδες τα φυτικά καλλυντικά..

Η συμφωνία της Fresh Line με την Amazon για την πώληση των προϊόντων της από τη δημοφιλή διαδικτυακή «πλατφόρμα» σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελεί το νέο επιχειρηματικό «βήμα» της Μάιρας Βαγιωνή Στασινοπούλου.

Η επιτυχημένη businesswoman –η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των φυτικών καλλυντικών- πουλάει τα προϊόντα της σε 190 σημεία διεθνώς-σε 14 χώρες, αλλά, την δύναμη «πυρός» αποτελεί η ρωσική αγορά.

Εκεί, βρίσκονται περισσότερα από τα μισά καταστήματα της Fresh Line (περίπου 100) και δεν θεωρείται υπερβολή ότι η Ελληνίδα επιχειρηματίας είναι αυτή η οποία έμαθε στις Pωσίδες να χρησιμοποιούν τα φυτικά καλλυντικά!

Η πρόθεση της κας Βαγιωνή Στασινοπούλου είναι να κάνει το ίδιο και σε άλλες αγορές, μέσω της Amazon και φυσικά να «εκτοξεύσει» τα έσοδα της, με μια μεγαλύτερη διείσδυση της Fresh Line και σε άλλες χώρες, σε ανάλογο βαθμό με αυτόν στη Ρωσία.

Η Fresh Line αποτελεί τη μετεξέλιξη της οικογενειακής σαπωνοποιίας στη Ζάκυνθο, πριν από 21 χρόνια, και εξάγει ακόμα σε Ευρώπη (με βασικούς «πυλώνες» Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο), Χονγκ Κογκ, Αραβικό κόσμο και μέσα στο 2014 «στοχεύει» σε ένα νέο μεγάλο «άλμα», στις... αχανείς αγορές των Η.Π.Α. και της Κίνας (Πεκίνο, Σαγκάη).

Το 75% των εσόδων της Fresh Line προέρχεται από τις πωλήσεις στη Ρωσία, ωστόσο, αυτή η αναλογία αναμένεται να «ανατραπεί», με τις νέες κινήσεις της Μάιρας Βαγιωνή Στασινοπούλου και της κόρης της, διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας, Ναταλί Βαγιωνή.

Πρόκειται για μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση, που διαθέτει γραμμή παραγωγή στο Μαρκόπουλο και πουλά τα προϊόντα της στην Ελλάδα από 40 σημεία.



Το πρώτο «βήμα» στο εξωτερικό έγινε μόλις το 2004, με την ίδρυση ενός πιλοτικού καταστήματος στο Τσέλσι του Λονδίνου και έκτοτε η ανάπτυξη της Fresh Line ήταν ραγδαία.

Τα φυτικά καλλυντικά αποτελούν μια από τις επιχειρηματικές δραστηριότητες που –σε συνδυασμό με την εξωστρέφεια ενός ελληνικού brand- λειτούργησαν ως «αντίδοτο» στην λαίλαπα της οικονομικής κρίσης.

Η αύξηση τζίρου της Fresh Line κυμαίνεται κοντά στο 25% και πίσω από το success story της, φιγουράρουν δύο όμορφες κυρίες...

πηγη :


Share on Google Plus

About typo spor

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου