Συνεδριο : Ο δρόμος προς την πλήρη ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

Η Ελλάδα αποτελεί έναν κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως και ο αριθμός των τουριστών που την επισκέπτονται αυξάνεται κάθε χρόνο. Ωστόσο η συρρίκνωση της τουριστικής περιόδου σε μόλις έξι μήνες το χρόνο δημιουργεί φραγμούς στην περαιτέρω τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Επιπλέον, η εποχικότητα του ελληνικού τουρισμού αναγκάζει τις τοπικές κοινωνίες να οργανωθούν έτσι ώστε οι υποδομές και οι φυσικοί πόροι που εξυπηρετούν τις ανάγκες διαβίωσης των κατοίκων, να αναπτυχθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες διαβίωσης πολλαπλάσιου αριθμού διαμενόντων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Η επέκταση της τουριστικής περιόδου αποτελεί μονόδρομο τόσο για την ανάπτυξη της τοπικής και της εθνικής οικονομίας όσο και για την ομαλότερη κατανομή των φυσικών πόρων. Ωστόσο απαιτείται στρατηγικός σχεδιασμός από την κυβέρνηση, τις περιφερειακές διοικήσεις και τους Δήμους αλλά και συντονισμένη δράση από τους τουριστικούς επιχειρηματίες (ξενοδόχους, τουριστικούς πράκτορες, επιχειρηματίες εστίασης, αεροπορικές εταιρείες, εταιρείες κρουαζιέρας και yachting, κ.λπ.) για την ένταξη της Ελλάδας στους προορισμούς που «λειτουργούν» όλο το χρόνο





Η θεματολογία του συνεδρίου θα αναπτυχθεί στις παρακάτω βασικές ενότητες:

Προορισμοί

Πως πρέπει να οργανωθούν οι τουριστικοί προορισμοί, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, προκειμένου να επεκτείνουν την τουριστική περίοδο – Ενδεδειγμένες δράσεις προβολής και branding - Βέλτιστες πρακτικές προορισμών που έχουν ήδη δρομολογήσει και εφαρμόζουν δράσεις για την επέκταση της τουριστικής σεζόν.

Θεματικός τουρισμός

Ανάπτυξη προϊόντων θεματικού τουρισμού (συνεδριακός, γαστρονομικός, περιπατητικός, ποδηλατικός, θαλάσσιος, αθλητικός, ιατρικός, κ.ά.) και πως μπορούν να συμβάλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Πως ένας προορισμός μπορεί να αξιοποιήσει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα, οι επενδυτικές ευκαιρίες που δημιουργούνται.

Επιχειρήσεις διαμονής (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, τουριστικές κατοικίες, κ.λπ.)

Βέλτιστες πρακτικές επιχειρήσεων διαμονής στο επίπεδο προσέλκυσης πελατών όλο το χρόνο - Ποιες είναι οι ανάγκες των off season πελατών και ποιο είναι το προφίλ τους – Ο ρόλος υιοθέτησης eco friendly πρακτικών - Ποιες είναι οι προσφερόμενες λύσεις για την ανάπτυξη κατάλληλων δράσεων προβολής και πωλήσεων.


Επιχειρήσεις εστίασης

Πως οι επιχειρήσεις εστίασης μπορούν να συμβάλουν στην προσπάθεια διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου, μέσα από διοργανώσεις γαστρονομικών εκδηλώσεων και πως μπορούν να επωφεληθούν από αυτό. Παραδείγματα δράσεων προώθησης της ελληνικής γαστρονομίας και της οινικής κουλτούρας και παρουσίαση νέων concept στο χώρο της εστίασης και του F&B.

Αεροπορικές εταιρείες

Η ένταξη ελληνικών προορισμών στα χειμερινά προγράμματα πτήσεων των αεροπορικών προορισμών αποτελεί προαπαιτούμενο για την επέκταση της τουριστικής περιόδου. Με ποια κριτήρια επιλέγουν τους προορισμούς οι αεροπορικές εταιρείες, τι προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται.


Θαλάσσιος τουρισμός (κρουαζιέρα, yachting)

Οι ήρεμες ελληνικές θάλασσες προσφέρονται για ανάπτυξη προγραμμάτων κρουαζιέρας περισσότερους μήνες το χρόνο καθώς και για την προσέλκυση αθλητικών (επαγγελματικών ή ερασιτεχνικών) διοργανώσεων ιστιοπλοΐας και άλλων θαλάσσιων αγωνισμάτων (π.χ. wind surfing) – Παρουσίαση των αποτελεσμάτων προηγούμενων δράσεων – Ενδεδειγμένες δράσεις προβολής.

Τουριστικά γραφεία

Βέλτιστες πρακτικές τουριστικών γραφείων στο επίπεδο της δημιουργίας τουριστικών πακέτων για κάθε εποχή του χρόνου και στοχευμένης προώθησής τους στις κατάλληλες αγορές.


  • ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Share on Google Plus

About typo spor

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου