PIAGGIO : ΝΕΑ ΓΚΑΜΑ MP3..

ΓΚΑΜΑ PIAGGIO MP3

Η ΓΚΑΜΑ PIAGGIO MP3 ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ: ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΕΥΕΛΙΞΙΑ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΡΙΤΡΟΧΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ, BEST SELLER ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ

ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ EURO 4 ΚΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ YOURBAN, ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ MP3

ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ MP3 ΜΕ ΔΩΡΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ


Το Piaggio MP3 είναι το πρώτο τρίτροχο σκούτερ στον κόσμο και έρχεται να ανταποκριθεί ουσιαστικά στην ανάγκη για εύχρηστα και εξαιρετικά ασφαλή οχήματα, τόσο για μετακινήσεις εντός της πόλης όσο και για μετακινήσεις από τα διαρκώς αναπτυσσόμενα προάστια προς το κέντρο της πόλης. Οι δύο μπροστινοί τροχοί και το μοναδικό κατοχυρωμένο σύστημα ανάρτησης, το οποίο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από την Piaggio πριν από οποιονδήποτε άλλον παγκόσμιο κατασκευαστή, καταφέρνουν να συνδυάσουν την ασφάλεια που παρέχει ένα αυτοκίνητο με την απλότητα χρήσης και την πρακτικότητα ενός σκούτερ, καθώς και την ευχαρίστηση που προκαλεί η δυναμική οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας στις στροφές. Για αυτόν τον λόγο, το Piaggio MP3 μπορεί να ικανοποιήσει ένα πραγματικά παγκόσμιο κοινό: από τους αυτοκινητιστές που αναζητούν μια πιο πρακτική αλλά ταυτόχρονα ασφαλή εναλλακτική μέχρι τους έμπειρους μοτοσυκλετιστές που μπορούν να εκτιμήσουν τα πλεονεκτήματα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός οχήματος που έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην αγορά και να κυριαρχήσει αδιαμφισβήτητα σε αυτήν.

«Δύο εμπρόσθιοι τροχοί»: πρόκειται για έναν ορισμό που όχι μόνο επισημαίνει το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Piaggio MP3, αλλά και υποδηλώνει την τεχνολογική υπεροχή που κατόρθωσε να εδραιώσει το πρωτοποριακό τρίτροχο του Ομίλου Piaggio. Δύο εμπρόσθιοι τροχοί για απόλυτα ασφαλή ταξίδια σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες και τύπο οδοστρώματος, ενώ συγχρόνως προσφέρουν την οδηγική απόλαυση ενός συμβατικού δίτροχου οχήματος. Για πρώτη φορά με το Piaggio MP3, η ασφάλεια του αυτοκινήτου συνδυάζεται με την οδηγική απόλαυση μιας μοτοσυκλέτας. Στον απόηχο της μεγάλης ανταπόκρισης του κοινού το 2006, το έτος που κυκλοφόρησε το πρώτο μοντέλο, η Piaggio σχεδίασε και υλοποίησε διάφορες εκδόσεις και κυβισμούς, προκειμένου να ικανοποιήσει κάθε καθημερινή ανάγκη μετακίνησης: από την έκδοση Yourban, το πιο κομψό και ιδανικό για αστικές μετακινήσεις μοντέλο Piaggio MP3 έως τα μοντέλα LT (αρκτικόλεξο για το Large Tread / Φαρδύ Πέλμα), που ξεχωρίζουν για μια σειρά χαρακτηριστικών όπως το διευρυμένο μπροστινό μετατρόχιο 465 mm, τα φλας τύπου μοτοσυκλέτας, τα ενσωματωμένα φώτα πορείας τεχνολογίας LED στο πάνω μέρος της ποδιάς και το πεντάλ φρένου στο υποπόδιο το οποίο ενεργοποιεί το σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Πρόκειται για χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στο Piaggio MP3 LT, στις εκδόσεις με κυβισμό κινητήρα 300 και 500 κ.εκ., να οδηγείται από κατόχους διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου (κατηγορία Β), εφόσον αυτό έχει εκδοθεί πριν τις 19/1/2013.



Τρέχουσα γκάμα Piaggio MP3

Ανακαλύψτε τα μοντέλα της γκάμας MP3 στα σημεία πώλησης Piaggio, στις παρακάτω προτεινόμενες τιμές λιανικής:
  • Piaggio MP3 300 Sport LT (νέο) – 6.920 €
  • Piaggio MP3 300 Sport LT ABS/ASR – 8.130 €
  • Piaggio MP3 300 Business LT ABS/ASR – 8.130 €
  • Piaggio MP3 500 Sport LT (νέο) – 8.700 €
  • Piaggio MP3 500 Sport LT ABS/ASR – 9.500 €
  • Piaggio MP3 500 Business LT ABS/ASR – 9.500 €
  • Piaggio MP3 500 Special Edition LT ABS/ASR (νέο) – 9.700 €
  • Piaggio MP3 300 Yourban LT (νέο) – 5.990 €
  • Piaggio MP3 300 Yourban Sport LT (νέο) – 5.990 €



Περισσότερες πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά ως και 

Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα τύπου του Ομίλου Piaggio:
UserID: news

Password: 2017


Share on Google Plus

About typo spor

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου