Ένα city resort με διεθνή αέρα έρχεται στην Αττική Ριβιέρα..

Με στόχο τη δωδεκάμηνη λειτουργία και μετά από ανανέωση που θα κοστίσει σε πρώτη φάση 5 εκατ. ευρώ κάνει το ντεμπούτο του στην ανατολική ακτή της Αττικής, στη Βραυρώνα το Dolce Attica Riviera. Πρόκειται για το νέο city resort για αναψυχή αλλά και για τη διοργάνωση συνεδρίων, ένας τομέας όπου θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό και η λειτουργία της μονάδας κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Το ξενοδοχείο, ανήκει στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο ξενοδοχειακό brand των Dolce Hotels and Resorts και θα αποτελέσει το πρώτο παγκοσμίως franchise με το brand Dolce της Wyndham Hotel Group – της μεγαλύτερης αλυσίδας ξενοδοχείων στον κόσμο που έφερε στην Ελλάδα η Zeus International.
dolce1
Το ξενοδοχείο (πρώην Μare Nostrum της οικογένειας Κάκαρη) βρίσκεται σε έναν ήσυχο αμμώδη κόλπο, σε κοντινή απόσταση από την Αθήνα και σε πολύ μικρή απόσταση από το Διεθνές Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ διαθέτει 346 δωμάτια, εκ των οποίων τα 124 bungalows. Κατά την πρώτη φάση των εργασιών που υλοποιήθηκαν, εν όψει του επαναλανσαρίσματος του ξενοδοχείου κάτω από την ομπρέλα της Dolce και των εγκαινίων που έχουν προγραμματιστεί για τα μέσα Μαϊου, έχουν ήδη ανακαινιστεί- πέραν των κοινόχρηστων και των εξωτερικών χώρων- 50 δωμάτια και 50 bungalows.
Η μονάδα διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα θαλασσοθεραπείας, 3.000 τ.μ. και μεγάλους συνεδριακούς χώρους που περιλαμβάνουν επτά νέες, ευρύχωρες και λειτουργικές αίθουσες συνεδριάσεων, άρτια εξοπλισμένες με νέας τεχνολογίας μηχανήματα ενώ έχουν μέγιστη χωρητικότητα 1.700 ατόμων.
Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε χθές ο κ. Χάρης Σιγανός, διευθύνων σύμβουλος της Zeus International και στρατηγικό συνεργάτη της Wyndham Hotel Group κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του ξενοδοχείου, «η θέση του, πάνω στη θάλασσα, σε πολύ κοντινή απόσταση από την Αθήνα και το Ελ. Βενιζέλος ήταν και ο βασικός λόγος για τον οποίο προχωρήσαμε στην επένδυση, με στόχο να αναδείξουμε μία περιοχή στην Αττική Ριβιέρα, η οποία δεν έχει αναδειχθεί στο βαθμό που θα έπρεπε. Η αλυσίδα της Dolce, με έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό, είναι ένα brand που μπορεί να αναδείξει τον νέο χαρακτήρα του ξενοδοχείου που θα λειτουργήσει σε 12μηνη βάση».
dolce2
Στόχος είναι η μέση πληρότητα της νέας μονάδας να φθάσει σε ετήσια βάση άνω του 65%, ενώ ήδη το δίμηνο Μαρτίου- Απριλίου, κατά το οποίο ήδη λειτουργεί η μονάδα κάτω από τα νέα δεδομένα φιλοξενώντας κυρίως πελάτες από το εξωτερικό «μας εξέπληξε θετικά», όπως ανέφερε ο επικεφαλής της Zeus, επισημαίνοντας ότι η πληρότητα για τον Απρίλιο ήταν εξαιρετική, με ποσοστά άνω του 70%.
«Πρόκειται για μια ολοκαίνουργια πρόταση μόλις μερικά χιλιόμετρα μακριά από τον αστικό ιστό, η οποία είμαστε βέβαιοι πως θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και πόλο έλξης επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό και τους ίδιους τους Αθηναίους».
dolce3
Τα Dolce Hotels & Resorts αποτελούν μέλος της Wyndham Hotel Group, του ξενοδοχειακού κολοσσού που διαθέτει πάνω από 8.400 ξενοδοχεία με 20 brands σε 80 χώρες. Το Dolce Attica Riviera αποτελεί την τελευταία προσθήκη στο αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο της Wyndham Hotel Group στην Ελλάδα, που έκανε το ντεμπούτο της στη χώρα μας το 2016, μέσω της συνεργασίας με την Zeus, με το Wyndham Grand στο ακίνητο του ομίλου Viohalco στην πλατεία Καραϊσκάκη για να επεκταθεί στη συνέχεια στο Λουτράκι με το Ramada Poseidon Resort.
wyndh1
H συνεργασία της Zeus με τον όμιλο Viohalco έχει επεκταθεί από το τέλος της περασμένης χρονιάς με το έτερο συγκρότημα των 30 τουριστικών διαμερισμάτων επί της οδού Αγίου Κωνσταντίνου 29, σε κοντινή απόσταση από το Wyndham Grand. Eπιπλέον, επίσης στην πλατεία Καραϊσκάκη, η Zeus ''τρέχει'' και το Wyndham Grand Residences & Suites ακριβώς απέναντι από την 5άστερη μονάδα, ένα συγκρότημα με 94 πολυτελείς σουίτες που θα εμπλουτιστεί μέσα στο Μάϊο και με χώρους εστίασης στην ταράτσα, αξιοποιώντας τις συνέργειες και με το γειτονικό Wyndham Grand.
«Οι πληρότητες στην Αθήνα αυτή την στιγμή είναι πολύ υψηλές, γεγονός το οποίο δικαιολογείται και από το ότι η ελληνική πρωτεύουσα είχε μείνει πίσω και ξεκινά πολύ πιο χαμηλά σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις», σχολίασε χθές ο κ. Σιγανός. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους για τους οποίους η Zeus ετοιμάζει ήδη το επόμενο βήμα της στην Αθήνα, στο κομμάτι των πολυτελών τουριστικών κατοικιών, ένας τομέας ο οποίος παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές.
πηγη : newmoney.gr
Share on Google Plus

About typo spor

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου