Γιατί το Netflix δημιουργεί πλέον νέους κανόνες στην παγκόσμια τηλεοπτική βιομηχανία..

Το Netflix αναμένει να έχει 1.000 πρωτότυπες τηλεοπτικές εκπομπές, ταινίες και άλλες παραγωγές στη βιβλιοθήκη των βίντεο του μέχρι το τέλος του χρόνου. Σε μια δεκαετία, έχει γίνει ένας από τους μεγαλύτερους αγοραστές βίντεο παγκοσμίως. Έχτισε το όνομα του με δραματικές σειρές όπως το House of Cards και κωμωδίες όπως το Orange Is the New Black, και τώρα φαίνεται να μπαίνει γερά στο παιχνίδι.
Σε αντίθεση με δίκτυα όπως το HBO που μπορούν να ευημερούν κάνοντας ένα πράγμα πολύ καλά - δραματικές σειρές και κωμωδίες στοχευμένες σε συγκεκριμένα κοινά - το μοντέλο συνδρομής του Netflix προσφέρει λίγα από όλα. Χρειάζεται φρέσκο ​​περιεχόμενο που απευθύνεται στα 125 εκατομμύρια μέλη του, τα οποία ξοδεύουν 7-8 ευρώ (8 δολάρια στις ΗΠΑ) ή περισσότερα, για να έχουν δικαίωμα πρόσβασης στην υπηρεσία κάθε μήνα. Νέοι παίκτες, όπως η Disney και η Apple, αρχίζουν επίσης να προβάλλουν βίντεο, ενώ οι κορυφαίοι ανταγωνιστές της Netflix, Amazon, Prime και Hulu επενδύουν όλο και περισσότερα για να μπορέσουν να το ανταγωνιστούν. Διαθέτοντας περιεχόμενο που οι συνδρομητές δεν μπορούν να βρούνε οπουδήποτε αλλού, το Netflix κρατάει την απόσταση του από τον ανταγωνισμό.

Το budget του Netflix για περιεχόμενο για το 2018 έχει προϋπολογισθεί στα 8 δισεκατομμύρια δολάρια, το 85% των οποίων θα πάει για πρωτότυπο και παγκόσμιο πρόγραμμα. Όμως, με 470 παραγωγές που πρέπει να πραγματοποιηθούν πριν από το τέλος του έτους, θα πρέπει να ξοδευτούν αυτά τα χρήματα με σύνεση.
Η παραγωγή αυτών των σειρών αντί να αναζητήσει άδειες από δίκτυα, δίνει στο Netflix μεγαλύτερο έλεγχο του περιεχομένου. Μπορεί να παίξει με τη δομή για να κάνει τις σειρές να λειτουργούν καλύτερα στο format χωρίς διαφημίσεις. «Στο σπίτι μου, παρακολουθούμε ένα ενοχλητικό ποσό της τηλεόρασης Home & Garden», δήλωσε ο επικεφαλής περιεχομένου του δικτύου Ted Sarandos. «Αν παρακολουθήσετε αυτές τις εκπομπές σε δίκτυο, κάθε φορά που υπάρχει ένα διαφημιστικό διάλειμμα, κάνουν ανασκόπηση σε όλα όσα μόλις παρακολουθήσατε. Λοιπόν, όταν τα βάζετε στο Netflix, πετάτε τις διαφημίσεις έξω ... Όταν παράγουμε μια εκπομπή 30 λεπτών, είναι 30 λεπτά πρόγραμμα. Χωρίς ανασκοπήσεις γιατί πιστεύουμε ότι θα θυμάστε αυτό που μόλις είδατε».
Το Netflix πιέζει σκληρά για διεθνές πρόγραμμα τώρα που περισσότεροι από τους μισούς χρήστες προέρχονται από χώρες εκτός των ΗΠΑ. Έδωσε βάρος σε γερμανικά δράματα όπως το Dark, δανέζικες σειρές όπως το Rain, βραζιλιάνικα προγράμματα, όπως το 3%, και  σειρές anime όπως το Devilman Crybaby.

πηγη : klik.gr
Share on Google Plus

About typo spor

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου