Στατικό έλεγχο της γέφυρας της Γρηγορίου Λαμπράκη στον Πειραιά (οδηγεί από τη λεωφόρο Πειραιώς στο Πασαλιμάνι) από την οποία θα περνούν οι συρμοί του τραμ, καθώς και εργασίες για την ενίσχυσή της, εφόσον αυτές κριθούν αναγκαίες, ζητά με επιστολή του προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης.
Αφορμή στάθηκαν καταγγελίες δημοτών, συλλογικοτήτων και φορέων ότι η γέφυρα παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα και στη συνέχεια ο έλεγχος της Διεύθυνσης Τεχνικών Eργων της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά από τον οποίο διαπιστώθηκαν πράγματι προβλήματα, όπως «αποκόλληση τμημάτων σκυροδέματος» και «πληθώρα ορατών βλαβών σε δομικά στοιχεία της γέφυρας».
Ο Γ. Μώραλης στην επιστολή του ανάμεσα στ’ άλλα αναφέρει πως η «Αττικό Μετρό» όφειλε να μελετήσει τη στατική επάρκεια της γέφυρας για το σύνολο των φορτίων της και να προχωρήσει στις αποκαταστάσεις, αν χρειαστεί, με βάση το πλαίσιο συμφώνου συνεργασίας με τον Δήμο Πειραιά, το οποίο υπογράφτηκε στις 12 Ιουνίου του 2012 μεταξύ του τότε δημάρχου Β. Μιχαλολιάκου και του τότε προέδρου της «Αττικό Μετρό» κ. Τσίτουρα.
Τονίζει ότι ο όποιος έλεγχος έγινε από την εταιρεία το 2015 θα πρέπει να επικαιροποιηθεί, αλλά και να υπάρξει προς τον δήμο έγγραφη ρητή διαβεβαίωση σε σχέση με τη στατική επάρκεια της γέφυρας.
Επισημαίνει πως έχει δημιουργηθεί κλίμα ανασφάλειας στους πολίτες και τόσο ο δήμος όσο και η περιφέρεια γίνονται αποδέκτες πολλαπλών αναφορών, προσθέτοντας πως η πόλη ούτως ή άλλως έχει υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία από τα έργα και την καθυστέρηση υλοποίησης του έργου του τραμ, το οποίο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2015.
Επιπλέον τονίζει πως διαβλέπει μια προσπάθεια μετακύλισης υποχρεώσεων στον δήμο για τη γέφυρα της Γρηγορίου Λαμπράκη, παρά το γεγονός ότι δεν είχε καμία εμπλοκή ούτε στην κατασκευή της το 1963 ούτε και στη μετέπειτα κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου μεταξύ της εξόδου από τη Γρηγορίου Λαμπράκη προς την Ομηρίδου Σκυλίτση το 2003.
Μάλιστα σημειώνει ότι τα τελευταία χρόνια ο Δήμος Πειραιά έχει ζητήσει επιτακτικά την επίλυση του θέματος με επιστολές προς την «Αττικό Μετρό» αλλά οι απαντήσεις δεν είναι όσο θα έπρεπε σαφείς για ένα θέμα τέτοιας κρισιμότητας και ασφάλειας.
πηγη : efsyn.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου