· Κουλούρι ολικής αλέσεως με τηγανητό αυγό και αβοκάντο

· Σολομός με καστανό ρύζι και μπρόκολο

· Ομελέτα με λαχανικά (πιπεριές, μανιτάρια, ντομάτα) και τυρί

· Σάντουιτς με γαλοπούλα, σπανάκι, ντομάτες και άλειμμα αβοκάντο

· Πλιγούρι βρώμης με γαλακτοκομικό γάλα ή γάλα σόγιας, αναμεμειγμένο με καρύδια και μούρα

· Τοστ ολικής αλέσεως με τυρί κρέμα και ομελέτα

· Φρέσκα φρούτα με γιαούρτι και σπόρους Chia

· Τορτίγια ολικής με κοτόπουλο και λαχανικά.

Μη διστάσετε να αναμίξετε και να ταιριάξετε και άλλα συστατικά στα παραπάνω παραδείγματα για να τα προσαρμόσετε στις συνήθειες σας αλλά βεβαιωθείτε ότι κάθε μακροθρεπτικό συστατικό - συμπεριλαμβανομένων πρωτεϊνών, λιπών και υδατανθράκων - υπάρχει στο πιάτο σας για να δείτε μεγαλύτερο όφελος.

Αν και απαιτείται περισσότερη έρευνα σχετικά με τις πιθανές επιπτώσεις του συνδυασμού συγκεκριμένων τροφίμων, είναι σαφές ότι η σύζευξη μιας ισορροπημένης διατροφής με έναν υγιεινό τρόπο ζωής και τακτική σωματική δραστηριότητα είναι επωφελής για πολλαπλές πτυχές της υγείας.