3ο Συνέδριο Δημοτικών ΜΜΕ: Οι Δημοτικές Συχνότητες πολλαπλασιάζουν τους ενεργούς πολίτες..

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο Αττικής, το 3ο Συνέδριο των Δημοτικών ΜΜΕ, στο οποίο συμμετείχαν εκπρόσωποι δημοτικών 17 ΜΜΕ απ΄όλη τη χώρα.
Μιλώντας στο συνέδριο ο αντιπρόεδρος της ΔΗ.ΡΑ.Π – ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ 90,4 FM και μέλος Δ.Σ. της Ε.ΔΗ.ΡΤ.ΜΜΕΕ Στέλιος Μπρατσόλης ανέφερε:
Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Μπήκαμε ήδη στην ψηφιακή εποχή.
Οι Δημοτικές μας Συχνότητες μετά από μια μεγάλη ιστορική διαδρομή συναντούν την Νέα Πραγματικότητα με Νέες Προκλήσεις αλλά και Νέες Δυνατότητες.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι στις σημερινές ανταγωνιστικές συνθήκες που αντικειμενικά υπάρχουν στο χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, οι Δημοτικές Συχνότητες δεν έχουν λόγο ύπαρξης.
Το κύριο επιχείρημα όλων όσων υποστηρίζουν τη συρρίκνωση ή ακόμη και το κλείσιμο των δημοτικών μας συχνοτήτων είναι ότι «δεν φέρνουν διαφημιστικά έσοδα», δεν δημιουργούν νέους πόρους.
Χωρίς να διαφωνώ ότι βρισκόμαστε σε εποχή που όλα πλέον απαιτείται να σχεδιάζονται με αντιστοιχία «κόστους-ωφέλειας», τα δημοτικά μέσα αποτελούν περιουσία των πολιτών μας και η συμβολή τους στην ισχυροποίηση της ταυτότητας και των χαρακτηριστικών των πόλεων μας είναι σημαντική έως ανεκτίμητη.
Οι Δημοτικές μας Συχνότητες πολλαπλασιάζουν και ωθούν τους ενεργούς πολίτες στις δραστηριότητες των πόλεων μας και αυτή η ωφέλιμη πραγματικότητα σημειώνεται ως Αναγκαία ακόμη και από το Δ.Ν.Τ & ως μια από τις προϋποθέσεις μακροοικονομικής ανάπτυξης.
Εξ’ αντικειμένου λοιπόν, οι Δημοτικές μας Συχνότητες μπροστά και στη Νέα Πραγματικότητα δε μπορούν να μπαίνουν αβασάνιστα (-ειδικά σήμερα στην εποχή της ψηφιακής μεταβασης-) μονο ! στην λογιστική ζυγαριά: «κόστους-ωφέλειας»
Προκύπτει όμως εκ των πραγμάτων το λογικό ερώτημα αν η προγραμματική λειτουργία των δημοτικών μας συχνοτήτων μπορεί να παράγει τόσα διαφημιστικά έσοδα-ίσα τουλάχιστον με τα λειτουργικά τους έξοδα.
Η πολυετής εμπειρία και από τις δημόσιες συχνότητες της ΕΡΤ σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα με πανελλαδική εμβέλεια εκπομπής , αποδεικνύει ότι με βάση το υφιστάμενο προγραμματικό τους προφίλ –ήταν και είναι σχεδόν αδύνατο να καλύψουν τις λειτουργικές τους ανάγκες.
Αυτή, φυσικά, η διαπίστωση και η πραγματικότητα σημαίνει ότι οφείλουμε να επαναπροσδιορίσουμε τη ρεαλιστική στόχευση Αύξησης Εσόδων από τις τοπικές Αγορές και τα κεντρικότερα διαφημιστικά κανάλια.
Προϋποθέσεις και στόχοι για την Αύξηση των Διαφημιστικών μας Εσόδων
Προϋπόθεση: Το πρόγραμμά μας να συνδυάζεται με τις δραστηριότητες προβάλλοντας ενημερωτικά και ρεπορταζιακά τη ζωή των πόλεών μας.
Στόχοι μας: Να κερδίζουμε όλο και περισσότερο τα πιο ενεργητικά κοινά των περιοχών μας.
Η ενημέρωση και η προτάσεις στα μεγάλα διαφημιστικά κονδύλια , ειδικά στον τομέα της – κοινωνικής εταιρικής ευθύνης – στην ευαίσθητη αύτη περίοδο μπορεί να αποφέρει νέα έσοδα στα μέσα μας.
Το προγραμματικό αυτό φρεσκάρισμα που συνδυάζεται με τις σύγχρονες τάσεις με την παραδοσιακή αναφορά και το ποικίλο μουσικό πρόγραμμα θα δώσει στις Δημοτικές μας συχνότητες αυξημένο ρόλο με ευρύτερη αποδοχή- ακρόασης και θέασης.
Παράλληλα έχουμε υποχρέωση να ‘ υπερβούμε ‘ την λειτουργία μας , με δημιουργία και ισχυροποίηση τμημάτων διαφημιστικών πωλήσεων -door to door-.
Είναι δύσκολη και ανηφορική αύτη η στόχευση αλλά είναι μονόδρομος ..
Οι συνδυαστικές συνέργιες – του ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού αέρα – με την προώθηση των ιστοσελίδων μας – μέσω στοχευόμενης προώθησης στα social media & Google – μπορεί να προωθήσει την διείσδυση των μέσων σας και μεθοδικά να αυξήσει και το πελατολόγιο αλλά και τα διαφημιστικά έσοδα μας.
Μαζί με αυτόν τον Σχεδιασμό: Η Διαφήμιση των Μέσων μας, με event, Καμπάνιες και πρωτοβουλίες που αγγίζουν κυρίως νέα τμήματα της κοινωνίας, δημιουργικά graffiti και ο συντονισμός με επίκαιρες & θεσμικές δράσεις των περιοχών μας, εδραιώνουν την ταυτότητα των μέσων μας διευκολύνοντας τη σχέση τους και με την τοπική αγορά αλλά και με τις κεντρικές διαφημιστικές πηγές .
Παραγωγή – Στόχευση Νέων Πόρων στις δημοτικές μας συχνότητες
Παρά το γεγονός ότι υφίσταται Κρατική Διαφήμιση και η οποία θα μπορούσε να κατευθυνθεί και να διανεμηθεί και προς τις Δημοτικές μας συχνότητες σε ποσοστό έστω περί το 1,5-2% (περίπου 700.000 ευρώ – 1.000.000 ευρώ) – θεωρώ ότι η μεταβαλλόμενη σε όλα εποχή μας δημιουργεί και άλλες ευκαιρίες για την προσέλκυση νέων πόρων στα ταμεία μας.
Αυτή η «κλίμακα» στόχευσης μπορεί να εκτείνεται από τον σχεδιασμό αξιοποίησης προγραμμάτων με Νέες Δημοσιογραφικές καινοτόμες παραγωγές, προτάσεις ψηφιακής προβολής Επιχειρηματικότητας Νέων τομέων που μπορούν αν επιδοτηθούν και από το Υπουργείο Ανάπτυξης και πιθανόν από Ευρωπαϊκά Κονδύλια, αλλά και να στηριχθούν από ιδιωτικές επιχειρήσεις που κινούνται προς αυτή τη κατεύθυνση,
Απαραίτητη προσθετική προϋπόθεση για όλο το προαναφερόμενο σχεδιασμό –στόχευση είναι , η εκπαίδευση των στελεχών μας ως και η αξιοποίηση επιδοτήσεων εκπαίδευσης.
Η Νέα Εποχή που διαμορφώνει και συνολικά νέους όρους ανταγωνιστικότητας μπορεί να ωθήσει και τις δημοτικές μας συχνότητες να «ξεπεράσουν» τη συνήθη ροή και τις δομές τους.
Η αποδοτική πρόκληση που οφείλουμε να ανταποκριθούμε είναι να επιμείνουμε και να δημιουργήσουμε ακόμα μια πιο ενεργητική επικοινωνία, συνδυάζοντας την εκφορά λόγου, την ενημέρωση, τη μουσική και τις «εικόνες» που έχουν σήμερα ανάγκη οι ακροατές μας για να δράσουν και ως πολίτες και ως συγκριτικοί καταναλωτές.
Το άμεσο και προοπτικό μέλλον των ραδιοφώνων μας και των συχνοτήτων μας είναι ψηφιακό.
Αυτό διευρύνει όλα τα κοινά και αυξάνει το ρόλο μας, προσφέροντας και μια τεράστια σε μέγεθος αγορά.
Όλες οι μελέτες αποδεικνύουν την υψηλή αποτελεσματικότητα των τοπικών ραδιοφωνικών σταθμών και συχνοτήτων στην εγκυρότητα της τοπικής είδησης, της προβολής της παραδοσιακής κουλτούρας αλλά και στην προώθηση των τοπικών προϊόντων που μπορούν να συνδυαστούν και με ψηφιακές πλατφόρμες όπως τα e-shops.
Αυτό το συνολικό στοίχημα βάζει η σημερινή μιντιακή εποχή μπροστά μας και έχουμε όλες τις προδιαγραφές και δυνατότητες να το κερδίσουμε.
Σας ευχαριστώ !


πηγη : kanaliena.gr




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟΦΑΣΗ- ΨΗΦΙΣΜΑ  3ου  ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Η ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΜΜΕ ΕΛΛΑΔΑΣ    στο 3ο Συνέδριό της που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 12 Μαϊου  με τη συμμετοχή 17 Δημοτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών Σταθμών, ζητά:
  • Την απρόσκοπτη  συνέχιση της λειτουργίας  των δημοτικών Ραδιοτηλεοπτικών ΜΜΕ, αξιοποιώντας την 30χρονη εμπειρία  που απέκτησαν, στην υπηρεσία των δημοτών και των πολιτών γενικότερα, αναδεικνύοντας την πολιτιστική και κοινωνική ζωή, καθώς και τα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών, με νηφαλιότητα, πλουραλισμό και αντικειμενικότητα.  
  • Επιμένουμε στην εξαίρεσή μας από οποιαδήποτε συμμετοχή σε δημόσιους διαγωνισμούς αδειοδότησης, τόσο για τις άδειες εκπομπής, όσο και της παροχής ψηφιακού σήματος. 
. 
Ζητούμε από το Υπουργείο ψηφιακής Πολιτικής να κάνει δεκτές τις τεκμηριωμένες προτάσεις  που καταθέσαμε, ήτοι:
  • Η πολιτεία σε περιοχές της χώρας όπου υπάρχουν μεγάλες πόλεις και λειτουργούν  Δημοτικοί Ραδιοφωνική Σταθμοί, να παραχωρήσει έναν δίαυλο περιφερειακής κάλυψης ώστε να συνεχίσουν απρόσκοπτα την λειτουργία τους.
  • Σε κάθε περιοχή απονομής να διατεθεί ένας περιφερειακός δίαυλος  για την χρήση από την Τοπική Αυτοδιοίκηση αλλά και ενδεχομένως και από άλλους κοινωνικούς φορείς  όπως, Ενώσεις καταναλωτών Πανεπιστήμια κλπ.
  • Στην περιοχή της Αττικής, όπου η ΕΡΤ έχει εγκαταστήσει πιλοτικά ένα σύστημα ψηφιακής μετάδοσης, να παραχωρήσει στους Δημοτικούς ΡΣ ένα δίαυλο για επίσης πιλοτική μετάδοση. Ανάλογη παραχώρηση μπορεί να γίνει εάν η ΕΡΤ εγκαταστήσει δίαυλο  πιλοτικής μετάδοσης  και σε άλλη περιοχή, πχ. στη Θεσσαλονίκη.
Ζητούμε, επίσης: 
  • Να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο λειτουργίας των δημοτικών επιχειρήσεων ειδικού σκοπού, που έχουν μορφή ΝΠΙΔ.  Να δοθεί η δυνατότητα μετατροπής σε  δημοτικές επιχειρήσεις ειδικού σκοπού, όλων των δημοτικών ραδιοτηλεοπτικών ΜΜΕ που βρίσκονται υπό άλλο καθεστώς λειτουργίας.  
  • Το εξορθολογισμό της λειτουργίας τους με το απαραίτητο προσωπικό των ειδικοτήτων που απαιτούνται και την επαρκή επιχορήγησή τους από τους δήμους.  Τη δυνατότητα μετακίνησης προσωπικού σε και από άλλες υπηρεσίες του δήμου, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες, καθώς και τη δυνατότητα εθελοντικής μετακίνησης προσωπικού μεταξύ των δημοτικών  Ραδιοτηλεοπτικών επιχειρήσεων ειδικου σκοπού.

  • Θέτουμε υπό την αιγίδα της Ένωσης το Μουσείο Ραδιοφώνου του Ρ/Σ Αμαλιάδας

  • Το επόμενο συνέδριο της Ένωσης το 2019 θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη
Εκ μέρους της ΝΔ το συνέδριο χαιρέτησε η βουλευτής Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και εκ μέρους του Κινήματος Αλλαγής, ο  Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος, μέλος της Γραμματείας Επικοινωνίας οι οποίοι εξέφρασαν την στήριξη των κομμάτων τους στα αιτήματα της Ένωσης.

Χαιρετισμούς απηύθηναν η Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Μαρία Αντωνιάδου και ο Πρόεδρος του ΠΣΑΤ Γιάννης Θεοδωρακόπουλος, ο δήμαρχος Ηρακλείου Νίκος Μπάμπαλος, εκπρόσωποι Δήμων και δημοτικων Ραδιοτηλεοπτικών επιχειρήσεων

Στην Ένωση Δημοτικών Ραδιοτηλεοπτικών ΜΜΕ Ελλάδας, συμμετέχουν:
Αθήνα 9.84 (Δήμος Αθηναίων), Κανάλι 1 (ΔήμοςΠειραιά), Επικοινωνία 94 fm (Δήμος Ν. Ηρακλείου), TV 100, FM100 και 100,6 (Δήμος Θεσσαλονίκης), Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης 9.15 (Δήμος Τρίπολης), Sferikos 99,3 fm (Δήμος Αλεξανδρούπολης), Attica TV (Δήμος Ασπροπύργου), Δημοτικό Ραδιοφωνο Ιωαννίνων 98,7 (Δήμος Ιωαννίνων), Δημοτικό Ραδιόφωνο Κατερίνης 95,3fm (Δήμος Κατερίνης), Δημοτικό Ραδιόφωνο Ξάνθης 89,9 fm (Δήμος Ξάνθης), Δημοτική Ραδιοτηλεόραση Ορεστιάδας (Δήμος Ορεστιάδας), Δημοτική Ραδιοφωνία Πρέβεζας 87,9 fm (Δήμος Πρέβεζας), Αιγαίο Ραδιοτηλεόραση (Δήμος Σύρου), Δημοτικό Ραδιόφωνο Πολυγύρου 90,8 fm (Δήμος Πολυγύρου), Ραδιοφωνικός σταθμός Αμαλιάδας Ηλίdα 91,1 (Δήμος Αμαλιάδας), Δημοτικό Ραδιόφωνο Λάρισας 93.6 fm (Δήμος Λάρισας), Δημοτική Ραδιοφωνία Λευκάδας 96,7 fm (Δήμος Λευκάδας).



. 



Share on Google Plus

About bratsolis@yahoo.gr

Είμαστε Καθημερινά μαζί σας και Θέλουμε την Κρίση, την Κριτική, την Συμβολή την Υπόδειξη και τη Συμμετοχή σας.Το Portal μας typospor.gr είναι Ανοικτό σε όλους σας."Συνεχίζουμε να συντονιζόμαστε μαζί σας."Με το Μεράκι,την Ορμή και την “Τρέλα” του 1998.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου